Sunday, 17 March 2013, ϟ 0



bismillahirahmanirahim

ya Allah aku memohon pertunjuk daripadaMu dengan ilmuMu 
dan aku  memohon ketentuan daripadaMu dengan kekuasaanMu 
dan aku memohon daripadaMu akan kuniaanMu yang besar.
Sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa 
sedangkan aku tidak berkuasa .
dan Engkau Maha Mengetahui sedangkan aku tidak mengetahui 
dan Engkau lah yang Mengetahui segala perkara yang ghaib.

ya Allah seandainya Engkau Mengetahui 
bahawa urusan aku ini adalah baik bagiku pada agama ku
kehidupan ku dan kesudahan urusan ku sama ada cepat atau lambat takdirkan lah bagiku dan permudahkan lah ia serta berkatilah aku padanya .
dan seandainya kau mengetahui bahawa urusan aku ini 
mendatangkan keburukan bagiku,pada agamaku ,kehidupan ku 
dan semua kesudahan urusan ku sama ada cepat atau lambat ,
maka jauhkanlah aku daripadanya
dan takdirkan la kebaikkan untukku dalam sebarang keadaan sekalipun 
kemudian redhai lah aku dengan nya

new past